Övertid - dag fyra.



Idag är det fjärde November.
Beräknad BF var 1 November.
Jag väntar alltså på övertid och än så länge visar pysen inga tendenser på att vilja komma ut. 

Det börjar bli tröttsamt på riktigt!

Är iallafall glad över att André har varit ledig idag. Vi har tagit det lugnt, han har tvättat till morgonen och därefter åkte vi  ut till Birsta för att uträtta några ärenden.

Nu har vi handdukar till skötbordet, brandvarnare & mat i kylen.
Det betyder att jag kan slappna av nån dag till utan måsten. 

Dessutom fick jag ett ryck här på kvällskvisten - trotsade foglossningar och bakade Nutellakakor. 
Hoppas pappan gillar dem för frysen är full. 

Kom nu bebis! Vi längtar efter dig! 




Kommentarer

Grattis till er son! Hoppas att ni alla mår bra.

Svar: Tack Tack! Vi mår bara bra! Såg att du har en liten Alva som precis fyllt år. Vilken grej! Barn! :)
Elin Nordlander

Ja, Alva blev ett i november, hon har sprungit runt sen hon var 9 mån, så jag har det jag gör :) Hoppas att ni får en lugn och fin jul!

Svar: Det låter verkligen som ni har de ni gör! :) Förhoppningarna om en lugn jul är redan bortblåsta! Fullt ränn överallt och en bebis med magont! Hurra för hörselproppar och bärsele! :) God jul till er med!
Elin Nordlander


Kom ihåg






Trackback