Fru Granzell anropar!


Nu är jag en fru, mitt alias på A's telefon kommer till sin rätt - Spelarfrun. 
Jag är gift och Abbe är vigd in i den kristna tron. Jag tycker det är fint att kunna tänka "där vi står utan makt och inte räcker till kan det finnas något mer för honom". 
Det är en tröst för mig att tänka så, det finns alltid mer än det vi ser. 

Alla har inte Instagram så jag delar med mig lite av bilderna som proffsiga Jessica Karlsson tagit. 
Så fina och ännu har vi bara fått tagit del av en liten hög bilder! 

Här kommer bilderna vi har, från en kanondag, en solig lördag den 9 Maj 2015, Selånger, Sundsvall. 






















Om någon önskar att komma i kontakt med superduktiga fotografen Jessica, hör av er i en kommentar så svarar jag med hennes mejladress! 

Tack för att du fångat de fina i vår dag!  



Kommentarer
» Jenny

Du är såååååå fin! Fina hela högen! :D Å Abbe är sötast!! ;)

Svar: Men tack Jenny! Va snäll du är! Å Abbe hälsar... 😉
Elin Nordlander

Så vackra bilder och du gör mig dopsugen!

Svar: Ja! Jag håller med din svärmor, klart ni ska döpa Vilde Tilde! 💕
Elin Nordlander

Döööööör. Är som att återuppleva dagen. Jag blir så glad av att se dig glad- du anar inte! Vackra ni <3 puss!

Svar: Hahaha, men dö inte! :) Visst blir man glad!! :) Och ännu är det inte över.. Mer bilder kommer snart från Jessica och vi har festen kvar, festen kvar, festen kvaaaaar.... *klapp klapp klapp* Puss!!! <3
Elin Nordlander

Gud så fina,vackra bilder :D Ni är helt underbara, alla 3 <3

Men vilka fina bilder - stort grattis till er ❤️️❤️️ Kramar Annamaria

Svar: Tack!! ❤️ Och grattis i efterskott min favvo-oxe! 😘
Elin Nordlander

Ja jag vill ha hennes adress :)


Kom ihåg






Trackback