Tack för julklappen gammelmormor Marianne!


Det var dags för lilla Abbe att fylla på sin garderob så vi passade på att utnyttja "Välkommen till världen"-rabatten från Libero. 30% på ett helt köp upp till stl 86.

Det vart en hel del och jag tänkte visa här vad vi handlat idag, så även du mormor får se så mycket fint han fått för din julklapps-slant. 


Shorts & t-shirt.

Linne (2 pack) & två par till shorts.

4 par byxor.

Långärmad collegetröja med en tiiiiger! 🐯
2 farfarsbody & en t-shirt.
En långärmad t-shirt.

4 par strumpor.

2 kortärmade pyjamaser.

Från Åhléns
En shortsdress!

Från KappAhl
En "A" t-shirt, en solhatt & ett par zebrabyxor.

Tack mormor för garderobspåfyllningen! ❤️





Kommentarer

Men åråå så mkt fint!

» Erika

Åhh jag älskar ananasshortens. Ebba har även lika pyjamaser. Så fina! Det finns så mycket fint så jag orkar inte 😂

Svar: Haha jag orkar inte heller!!! 😆
Elin Nordlander

Herregud så fint och smått :D
Jag vill också köpa!! haha Undra om katta skulle trivas i en söt body? >.<

» Jenny

Du menar inte Lindex då? 😄 Gud vad mycket fint till godisen!

Vad tog du för stl?

Svar: Mest i 80, shortsen i 74 som han går över till snart.
Elin Nordlander


Kom ihåg






Trackback